HTML

...

„Egyedül azt várom el az embertől, hogy a világnézete ne vegye el a józan eszét” /Witold Gombrowicz/

Friss topikok

  • Vasapu: Hello, mi a helyzet veled? elolvastam megint a kedvenc írásaidat, és most meghallgatom a Mester pi... (2014.04.25. 23:45) Semmi extra
  • Tréning Atya: Hirtelen felindulásból raktam fel. Nagy ember, nagy lélekkel. Az elhízás megérne egy külön posztot. (2011.10.11. 15:38) Israel "IZ" Kamakawiwoʻole - Somewhere Over The Rainbow
  • : Fantasztikus ez a muzsika! Köszönöm. Nem tudom miért, de a Makám ugrott be a hallgatása közben...... (2011.09.23. 20:38) Hallgatnivaló - Avishai Cohen
  • Tréning Atya: @saaby.: Mitagadás, jól estek soraid. Mindig meglep, amikor valaki a virtuális fiókomba botlik, de... (2011.09.13. 10:43) Vers mindenkinek
  • Vasapu: Ez kurva jó! (2011.03.05. 23:15) Egy kis finomság Erik mestertől

mintha élnél

2008.12.16. 15:07 Tréning Atya

Hallgatnivaló: The Transform Quintet - Each Other's Children

Címkék: zene jazz hallgatnivaló the transform quintet each others children

 Pár hónapja kezembe került a Transform Quintet Each Other's Children című lemeze. Az legyen az én bajom, hogy addig nem hallottam róluk. Miután utánanéztem megtudtam, hogy nem egy új formációról van szó, mivel több, mint tíz éve működnek. Három megjelent lemezük közül én a legutóbbit hallgattam. Ami először feltűnt, hogy kiválóan szól, van benne erő,és aminek külön örültem, hogy nincs "szétszólózva". A harmadik számban két gyönyörű hang is hallható (Gereben Zita és Kovács Linda), először ez a szám lett a kedvencem, aztán meg már nem is tudom, hogy mikor melyik, mivel nagyon gyakran szólnak a fülemben különböző szólamok, hangzások az albumról. Ha mindenképpen ki kéne emelnem egy-két számot, akkor talán az Editor, a Consolations II., az Around Us, és a Walk Alone jut először az eszembe, de lehet, hogy holnap már másképp festene a lista, ami nem az én szertelenségemnek, hanem az album erősségének tudható be. Az album kivitelezése igen ízléses, sajnos ez még nem olyan természetes nálunk. Ahogy az a legjobb zenéknél lenni szokott, többszöri hallgatásra újabb és újabb rétegek nyílnak meg, hogy aztán napokig dudorászhassa magában az ember. Akárhányszor hallgatom, előbb-utóbb az fogalmazódik meg bennem, hogy ez nagyon egyben van. Friss, profi, színes, tudatos, élvezetes. Na, ezek jutottak most eszembe a lemezről. 

 Jut eszembe, mindjárt karácsony, ha be akarunk vágódni jazzrajongó ismerősünknél, akkor keresve sem találunk tökéletesebb ajándékot. Magányos egyedek akár saját magukat is meglephetik vele. Még nem késő, van idő beszerezni. Vigyázat, nehezen lehet kiszedni a lejátszóból! Hajrá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trogair.blog.hu/api/trackback/id/tr17826267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása